sobota, 6 kwietnia 2013

Ulubieniec marca!

Jestem w trakcie pisania dłuższej notki, ale z racji tego, że ostatnio rzadko się tu pojawiałam - mam dla Was krótki wpisik z ulubieńcem miesiąca :) 

Najpierw zdjęcie efektu, jaki daje na paznokciach,  a później dostępne kolory z tej serii :) Może już po zdjęciu uda się Wam odgadnąć, co to za lakier!


Aktualnie zafundowałam sobie francuski manicure z końcówkami w tym kolorze, mam nadzieję, że aparat zacznie w końcu współpracować!

Taki oto efekt daje mi lakier z Golden Rose, z serii Jolly Jewels :) Jest to numerek 109!
Oprócz tego marzę o 105, 108, 110, 116, 117 i 120!

kliknięcie w obrazek spowoduje przeniesienie na stronę producenta, która jest jego źródłem :)



Uwaga! Biorę udział w rozdaniu:

4 komentarze:

  1. Super ;) świetne są lakiery z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piekny, za tydzien go poszukam jak pojade do domu, bo tu gdzie mieszkam praktycznie nie ma kosmetykow golden rose...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda, podoba mi się, choć sama nie mam ani jednego

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz! :) Cenię sobie każdą opinię, pozytywną jak i negatywną.
Odwiedzam każdą z Was, a komentarze typu ' wejdź do mnie ' będą zwyczajnie ignorowane :)