wtorek, 5 marca 2013

Pazurki! :)


Szybki pokaz tego, co od weekendu gościło na moich paznokciach. Co o tym sądzicie? Mnie osobiście taki misz-masz bardzo się podoba, szczególnie, że na żywo wygląda jakby na moich paznokciach gościły drobne cyrkonie :)

Na żywo wyglądają bardziej jaskrawie i widać więcej drobnych brokacików (+ wydaje mi się, że nie mam tak grubych paluchów!)

Do malowania użyłam toppera z essence (13, mrs and mr glitter) i emalii Coral (PROSILK 56).
Na koniec wykorzystałam mój nowy nabytek - wysuszać z Sensique, o którym już wkrótce napiszę kilka słów!

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz! :) Cenię sobie każdą opinię, pozytywną jak i negatywną.
Odwiedzam każdą z Was, a komentarze typu ' wejdź do mnie ' będą zwyczajnie ignorowane :)