sobota, 9 marca 2013

Ulubieniec Lutego! + zapowiedź najbliższej notki.

Co rusz widzę różne wpisy, w których pokazujecie swój ulubiony kosmetyk z danego miesiąca, czasem nawet więcej niż tylko jeden ;) 
W tym miesiącu i ja postanowiłam się z Wami podzielić moim cudeńkiem, a jest nim.. 


Rossmannowski
KREM DO CIAŁA (ISANA) Z MASŁEM SHEA I KAKAO!


Za co go tak wielbię?
Za jego funkcjonalność, wydajność, cenę, zapach, skład.. Za wszystko!
Używam go do kremowania włosów (świetnie się do tego nadaje!) i smarowania ciała. Nada się również do masażu! :)


A co w najbliższej notce? :) Pokażę Wam swoje pomadeczki! :) A szczególnie jedną, z Golden Rose, o którą kilka osób już pytało! :)

1 komentarz:

  1. A ja dzisiaj o tym balsamie napisałam ;) Też kocham ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz! :) Cenię sobie każdą opinię, pozytywną jak i negatywną.
Odwiedzam każdą z Was, a komentarze typu ' wejdź do mnie ' będą zwyczajnie ignorowane :)